Läskig snubbe :S

Hej haha ida när jag var Med Jeanne,emma,emelie och Alicia drev vi med en kille som ringde oss 24/7 och ville träffa oss så vi ba okej kom till biblan, så han bara kommer och alicia pratar med han i telefon samtidigt, så hon ba ser han och skriker där är han, så han hörde genom telefonen och på riktigt typ, så han typ går efter oss fast han var skit snabb!!!! Så vi ba springer allt vi orkar så jag kom med jeanne och emma och alicia va med emelie och de började gå (jag,jeanne o emma gömde oss bakom buskarna) i allafall de såg en kille vi kände så de gick fram till han och ba han följer efter oss, så philip som han heter ba sluta jaga de annars slår jag dig så han blev fett rädd, fast det var fett tur för emelie och alicia haha, sen ringde han oss igen hela tiden han var fett jobig :S 
//kamilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0